פתיחות ללמידה כל יום משהו חדש
"משהו מתחיל מתגלגל ברחובותמשהו אחר יורד במדרגותמשהו קורה, תופס לו בזנבמשהו חדש מתחיל אצלי עכשיומישהו מוכר עומד ומסתכלאמצע הרחוב ומישהו אוכלכמה רעשים הופכים כבר למקצבמשהו
אבחנה בין אחדות לאחידות
אחדות: הסכמה ושיתוף פעולה מלאים; ליכוד; אחוה, זהות משותפת. הכרה והוקרה הדדית, יודעים שכל אחד הוא אחר ושונה, ובכל זאת אנחנו אוהבים אותו ומוכנים לעזור לואחידות:
לחזור הבייתה
"כל התחלה נושאת איתה תפילהתפילה שאשמרכל נפילה אותי רק מעלהואני אגבה יותרמכל מה שבוער למטהבסוף הרי תמיד רוצים לחזור הביתה"היום: נתפלל שכל החיילים והחטופים יחזרו
מבט מהצד
לעיתים אנו נוטים להיות אובססיביים לגבי קשיים בחיינו. מאפשרים למכבסה שבראש לנהל אותנו ולהכניס אותנו לאי שקט, כזה שבמקום לחפש פתרונות גורם לנו להגדיל את
רק להיום
לא פעם אנחנו עסוקים בתהיה מה ההינו עושים אחרת אם היינו יכולים לשנות.למה בחרנו את הבחירות שבחרנו?מה ניהל אותנו באותו הזמן?כאשר אנחנו בוחנים את אירועי
הבייתה
"הביתה, הביתה,באה עת לחזור,מן ההריםמשדות זרים."היום: נתפלל לשלומם של חיילנו ולחזרת כל חטופים הבייתה
אינני יודעת הכל
לעיתים חשוב לנו להראות לעולם כי יש לנו את כל הידע וכל התשובות למרות שכל אחד מאיתנו יודע כי לא זו המציאות. שאילת שאלות אינה
מבוגר משמעותי
שאלה אותי אם "כיצד אני יכולה להיות מבוגר משמעותי לביתי?"בחנו יחד ראשית מה עבורה נחשב למשמעותי?היא החלה מהמקום בו הבת תעשה כל מה שהיא אומרת
להאמין
"כל מה שהיה פה ישתנה ממחרהזמן עוד יתקן את כל מה שכבר נשברונשאריש מי ששומר את הטוב לידנוהוא תמיד מחכהכל מה שהיה פה ישתנה ממחראם